GOOD
PEOPLE
Γιώργος Τράπαλης
Από το sports trading για λογαριασμό κορυφαίων Ευρωπαϊκών στοιχηματικών εταιριών και τη δημιουργία των πρώτων μοντέλων πρόβλεψης εκλογών το 2009, στη συνεχή παρακολούθηση των τάσεων που διαμορφώνουν την πολιτική ατζέντα. Μία πορεία συνεχούς ανάλυσης δεδομένων, διενέργειας προβλέψεων και προσομοίωσης αποτελεσμάτων για λήψη αποφάσεων στρατηγικού σχεδιασμού.
Γιάννης Κουτσομύτης
Σκηνοθεσία και παραγωγή ταινιών, μελέτη ευρωπαϊκού πολιτισμού και αρθρογραφία. Μια διαφορετική ματιά στα γεγονότα από έναν από τους πλέον επιδραστικούς δημοσιογράφους για τα Ευρωπαϊκά θέματα, σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο Politico Europe και τα βραβεία “EU influencer”.
Κωνσταντίνος Κορίκης
Περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στους τομείς πληροφορικής, διαδικτύου και στρατηγικής marketing σε Digital media. Αποτέλεσμα, ο συντονισμός πετυχημένων καμπανιών ψηφιακής επικοινωνίας σε εκπαίδευση, ιατρικές υπηρεσίες, εκδόσεις, πολιτική, διεθνή συνέδρια, ηλεκτρονικό εμπόριο κι ενημερωτικούς ιστοτόπους.